woensdag 19 mei 2010

ontmoeting.

maandag om half 8 werden we opgehaald door Fatima. we zijn toen in een heel klein zwart autotje naar Ocara gereden, dat is ongeveer 2 uurtjes. Toen hebben we daar een broodje gegeten bij Henny en zijn we in het busje van Henny samen met haar, Fatima, nog een vrouw, papa, mama en iris naar Quixeramobin gereden. die rit duurde ook 2 uur. Eenmaal daar aangekomen was het even zoeken waar mijn bmoeder woonde. Dus na veel rond gevraagde en zelfs nog bij de plaatstelijk radio langs geweest hadden we besloten om eerst maar een hapje te gaan eten. zo gezegd zo gedaan. Toen we daar heerlijk hadden gegeten zijn we weer naar de radio gereden omdat die vrouw die wist waar ze woonde er vanmiddag pas zou zijn. Die vrouw reed voor ons naar het husje van mijn bmoeder omdat zij wist waar zij woonde. Toen we bij haar huisje kwamen zijn we naar binnen gegaan en heb ik mijn voorgesteld en de rest van de mensen ook. Het was heel appart om tegenover iemand te staan die je niet kent en zij kent mij ook niet en die dan je bmoeder is! Ze is kleiner dan ik en heeft ook kroeshaar maar verder heb ik niet veel van haar. Ze is 45 jaar en was 23 jaar toen ze mij kreeg. Omdat ze moest kiezen tussen werk en inkomen of geen werk en zorgen voor heeft ze voor dat eerste gekozen. Ik ben de enige die is afgestaan. Na mij heeft ze 9 jaar geen kinderen meer gehad. Ik heb nog 2 zusjes en een broertje. die wonen bij mijn bmoeder. Ze trouwde 11 jaar terug met een man waarbij ze 1 kind kreeg maar die man is vermoord door de maffia dus die leeft niet meer. Dat meisje heet Necy en is 10 jaar. Dan heb ik nog een zusje van 4 jaar. Dat kindje heeft ze gekregen van de man waarbij ze nu al 7 jaar is. Dat meisje heet Ana. En ik heb nog een broertje van 1 jaar en 5 maanden en die is ook van de zelfde vader als Ana. Ik heb mijn brief gegeven waar ze erg dankbaar voor was en ik heb mijn foto´s gegeven. Dat vond ze heel leuk om te zien omdat ze mij nooit als baby heeft gezien. Ik wil wel wat fotos plaatsten maar dat kan niet met de computer hier in het hotel dus dat komt later. Vandaag gaan we naar de moeder van Iris.

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry eerste reactie ging verkeerd.
    Nog maar een poging dan.
    Dus je hebt er niet alleen een moeder maar ook nog 2 zusjes en een broertje bij.Een hele familie in één keer.
    Hoop voor je zusje dat het een mooie ontmoeting wordt vandaag.

    Veel liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Esther,
    Wat een ontmoeting!We hebben erg meegeleefd.Meteen meer familie!Wat een kleine broertjes en zus heb je!Ik ben erg benieuwd hoe je alles hebt ervaren.En nog veel vragen maar daar praten we wel over wanneer je weer in nederland bent.Er zal wel veel door je heen gaan.En nu Iris.Een dikke kus voor jullie allemaal,Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve familie, wat een bewogen dag moet dat geweest zijn, een ontmoeting die onuitwisbaar zal zijn, we kijken uit naar de vehalen en de foto´s.Vandaag is Iris aan de beurt om haar familie te ontmoeten, meid we hopen dat het ook voor jou een mooie dag zal worden, we lezen hier weer graag hoe dat gegaan is.Vanuit Kusadasi, pas goed op jullie zelf en veel liefs, Dick en Veronica

    BeantwoordenVerwijderen